Verkkokauppa yritykselle ilman rajoitteita

Saat kauttamme verkkokaupan yritykselle, jonka avulla nostat myyntisi uudelle tasolle! Ottamalla verkkokaupan osaksi liiketoimintaasi myyt tuotteita, palveluita, sähköistä sisältöä tai ajanvarauksia tehokkaammin. Katso miten yhteistyössä kanssamme tämä toteutetaan!

Testaa, kuinka nykyinen yrityksesi verkkokauppa löytyy hakukoneista. Raportissa parannusehdotuksia näkyvyyden lisäämiseksi.

WooCommerce-verkkokauppa yritykselle

WooCommerce on maailman suosituin verkkokauppa-alusta, joka on räätälöitävissä moniin erilaisiin tarpeisiin. Tarkemmin ottaen WooCommerce on ilmainen, avoimen lähdekoodin lisäosa WordPress-julkaisujärjestelmään. Yhdistämällä maailman suosituin julkaisujärjestelmä ja verkkokauppa-alusta luodaan yrityksellesi verkkokauppa, joka myy tuotteita ja palveluita ympäri vuorokauden.

Katso video ja tiedät, mitä ominaisuuksia verkkokauppaan yritykselle on ilmaiseksi saatavilla.

Testaa, kuinka hyvin yrityksesi kotisivut pärjäävät kilpaijoidesi sivuihin verrattuna

Tehokas verkkokauppa, josta asiakas löytää etsimänsä

Oletko joskus laskeutunut verkkokauppaan, josta et yrityksistä huolimatta löytänyt etsimääsi tuotetta? Tätä pelkoa ei sinun yrityksesi verkkokaupan kohdalla ole, sillä tiedämme, että onnistunut myynti alkaa jo kauan ennen Osta-painikkeen painamista.

WooCommerce-verkkokauppaa on mahdollista räätälöidä täysin juuri sinun yrityksesi tarpeisiin, kuten perinteisiä WordPress-kotisivuja.

Luomme yrityksesi verkkokaupalle ainutlaatuisen käyttäjäkokemuksen tuotteiden, sisällön ja sivuston navigaatioon, joka mukailee täysin yrityksesi brändiä. Kategorioilla, tageilla ja määritteillä varmistamme, että maksava asiakas löytää etsimänsä tuotteet.

Verkkokauppa yritykselle
Verkkokauppa yritykselle ilman rajoitteita

Verkkokauppa yritykselle ilman rajoitteita

  • Rajoittamaton määrä tuotteita. WooCommerce-verkkokaupassa tuotteiden määrää ei ole rajoitettu lainkaan. Voit myydä verkkokaupassa esimerkiksi kahta verkkokurssia tai tuhatta eriä toimitettavaa tuotetta.
  • Rajoittamattomasti kuvia ja gallerioita. Yhtä tuotetta kohden on mahdollista lisätä kuvia, videoita ja muuta sisältöä niin paljon kuin haluat.
  • Rajoittamaton määrä tuotevariaatioita. Onko tuotteistasi olemassa useita eri koko-, väri-, kangas- tai pintavaihtoehtoja? Ei hätää, käyttämässämme verkkokauppa-alustassa näidenkään määrää ei ole rajoitettu.

Rajoittamaton räätälöinti. Kuten mainittua, voimme räätälöidä yrityksesi WooCommerce-verkkokauppaa juuri sinun tarpeisiisi. Tuotteita ja tuotevariaatioita voidaan sijoittaa esimerkiksi myös blogipostauksiin, jolloin asiakaskokemus paranee – ja yrityksesi myy enemmän.

Myy tuotteita helposti milloin ja mistä vain

WooCommerce-verkkokauppa tekee yrityksesi tuotteiden myymisestä vaivatonta.

  • Voit myydä WooCommerce-verkkokaupassasi fyysisiä tai digitaalisia tuotteita – tai molempia. Meidän toteuttamassa verkkokaupassa voit myydä myös, esimerkiksi ajanvarauksia veloituksella tai kuukausijäsenyyksiä lisäsisältöihin.
  • Onko yritykselläsi kymmeniä, satoja tai jopa tuhansia tuotteita? WooCommerce-verkkokaupassa niitä on helppo lisätä ja muokata joko manuaalisesti yksi kerrallaan tai helposti useita yhtä aikaa .csv-tiedoston kautta.

Rakennamme kanssasi verkkokaupan, jonka avulla sinun aikasi käytetään tehokkaasti ilman turhaa säätämistä.

Yrityksen verkkokauppa
Verkkokaupan maksutavat

Verkkokaupan maksutapoja on saatavilla useita

WooCommerce-verkkokaupassa maksutapavaihtoina on saatavilla muun muassa Stripe, PayPal, luotto- ja pankkikortit, pankkisiirrot ja maksu toimituksen yhteydessä. Maksaminen on tehtävä helpoksi, jotta asiakas ei pääse karkaamaan.

Maksunvälittäjää valitessa on syytä perehtyä huolella yrityksesi liiketoimintaan ja oletetun verkkokauppamenekin arvioimiseen. Tässä muutama kysymys, joita yrityksesi voi miettiä jo ennen kuin otat meihin yhteyttä:

  • Myydäänkö tuotteita Suomen sisäisesti, ulkomaille vai sekä että?
  • Onko keskiverto-ostos kuinka pieni tai suuri?
  • Ovatko tuotteet fyysisiä vai digitaalisia?
  • Ovatko digitaaliset tuotteet kuukausilaskutteisia?
  • Olisiko asiakkaallesi hyvä antaa mahdollisuus maksaa erissä tai jälkikäteen?
  • Maksatko maksunvälittäjälle ennemmin kuukausi- vai prosenttiveloituksella?

Sinulle heräsi varmastikin mieleen kysymys: ”Mitä nämä vaihtoehdot maksunvälittäjäksi sitten ovat?”

Verkkokaupan maksunvälittäjät

Maksunvälittäjäksi kannattaa valita se toimija, joka vastaa yrityksesi tarpeita kaikista parhaiten. Kaikilla niillä on hieman eriävät toiminnot sekä hinnoittelu. Alla olevasta listasta löydät kaikki maksunvälittäjät, joita me suosittelemme käytettäväksi WooCommerce-verkkokaupan yhteydessä:

  • PayTrail, markkinoiden kattavin maksutapavalikoima.
  • Checkout, sinulle turvallinen maksutapa.
  • Bambora, helppoa ja miellyttävää verkkomaksamista.
  • Klarna, smoothimpaa kassaratkaisua on vaikea löytää.
  • PayPal, nopeaa verkkomaksamista.

Näiden kumppaneiden kanssa rahat päätyvät varmasti oikeaan osoitteeseen.

WooCommerce-verkkokauppa yritykselle
Verkkokaupan pakettipalvelut

Paketit päätyvät varmasti perille verkkokaupasta

Digitaalisissa tuotteissa tämä ei lähtökohtaisesti aiheuta mitään toimenpiteitä; asiakas saa ladattua tuotteensa samantien ja kaikki ovat tyytyväisiä!

Fyysiset – kovat tai pehmeät – paketit kulkeutuvat pikaisesti perille suomalaisten kuljetusyritysten kyydissä. Erinomaisina vaihtoehtoina WooCommerce-verkkokaupan tavarantoimittajiksi löytyy seuraavia:

  • Posti SmartShip on takuuvarma vaihtoehto, jonka kautta paketti kuin paketti päätyy ajoissa perille. Pienet ja suuret lähetykset kulkeutuvat suoraan kotiovelle, pakettiautomaattiin tai ulkomaille.
  • Matkahuolto on vakaa ja varma valinta silloin, kun kaikenkokoiset paketit on saatava pikaisesti asiakkaan käsiin.
  • DB Schenker toimittaa verkkokaupan tuotteet ja paketit laajaan noutopisteverkostoon, joka koostuu R-kioskeista, K-ruokakaupoista ja itsenäisistä DB Schenker -noutopisteistä.
  • Shipit kokoaa yhteen useamman tavarantoimittajan ja tarjoaa näin ollen asiakkaalle laajasti valinnanvaraa. Shipit on kuukausimaksuton palvelu, jonka toimittajina löytyy mm. Posti, Matkahuolto, DB Schenker, GLS, UPS, FedEx ja PostNord.

Eikä siinä vielä kaikki…

… nimittäin kaikille tavarantoimittajille on saatavilla tietysti myös:

  • Noutopistehaku helpottamaan asiakkaan ostoprosessia. Noutopistehaulla asiakas voi itse valita mieluisan toimituspisteensä paikkakuntansa ja/tai postinumeronsa avulla.
  • Palautuslähetysten luominen pakettikortin yhteyteen, joka helpottaa sekä sinun että asiakkaasi elämää.
  • Lähetysseuranta ylläpidossa ja/tai asiakkaiden sähköpostissa. Vaikka Suomessa paketit kulkevat usein pikaisesti perille, on asiakkaalla mahdollisuus seurata paketin kulkua.
  • Pakettikorttien tulostus ja massaluonti säästää sinun arvokasta aikaa.

Upea verkkokauppa on nyt pystyssä, rahaliikenneyhteydet kunnossa ja tavarantoimittaja valittu; olisiko nyt oikea aika suunnata rantalomalle ja nauttia muutama cocktail-juoma? Ei, ole hyvä ja jatka lukemista.

Verkkokauppa yritykselle vaivatta

Miten WooCommerce-verkkokauppa yritykselle kanssamme toteutetaan?

Verkkokauppaprojektin aloittaminen

Yhteydenotto

Haluamme kuulla pintapuolisesti, minkälainen verkkokauppaprojekti yritykselläsi on mielessä. Sovimme tapaamisen teidän tai meidän toimistolle, rauhalliseen kahvilaan tai tietokoneiden ääreen Skypen välityksellä.

Voit ottaa meihin yhteyttä soittamalla numeroon +358 44 596 4289, laittamalla sähköpostia osoitteeseen [email protected] tai kuvaamalla tarpeesi yhteydenottolomakkeeseen.

Verkkokauppa ilman rajoitteita

Ensitapaaminen

Tapaamisella käymme läpi verkkokauppaprojektin vaatimukset, tarpeet, tavoitteet, aikataulun ja mahdolliset tulevat kehitysideat yksityiskohtaisesti läpi. Näiden tietojen pohjalta voimme antaa sinulle arvion projektiin sijoitettavasta summasta.

Tapaamiselle on varattava aikaa tunnista kolmeen tuntiin. Ilman kiirettä varmistamme, että mikään näkökulma projektiin liittyen ei jää huomaamatta.

Tarjous verkkokaupasta yritykselle

Tarjous

Saat meiltä aina kirjallisen tarjouksen, joka pitää sisällään eriteltynä kaikki projektiin liittyvät toimenpiteet, niiden toteutustavat sekä hinnat. Projektin luonteesta riippuen voimme tehdä tarjoukseen myös vaihtoehtoisia toteutustapoja, kaikki erikseen hinnoiteltuna tietenkin.

Voit tutustua tarjoukseen rauhassa. Mikäli jokin kohta tarjouksessa jää mietityttämään, vastaamme mielellämme kaikkiin lisäkysymyksiin!

Verkkokauppaprojekti

Projektin käynnistyminen

Hyväksyttyäsi tarjouksen aloitamme verkkokauppaprojektin eteenpäin viemisen. Pidämme sinuun yhteyttä projektin etenemisestä sähköpostilla, puhelimella, Skypellä – mikä sinulle vain parhaiten sopii.

Usean henkilön ollessa aktiivisesti mukana projektissa, käytämme projektinhallintaan Trelloa. Sen avulla voimme unohtaa pitkät sähköpostiketjut, ja voimme nähdä projektin tehtävät, vaiheet ja suoritukset yhdellä silmäyksellä.

Verkkokaupan kehitysversio

Kehitysversio

Rakennamme uuden verkkokaupan aina väliaikaiselle palvelimelle, josta pääset katsomaan edistymistä ja halutessasi voit syöttää sisältöjä myös itse.

Verkkokauppaprojektin aikana ilmenneet muutostarpeet ovat helppo toteuttaa kehitysversioon.

Verkkokaupan julkaisu

Julkaisu

Kun verkkokauppaprojekti on saatu yhteistyössä- ja ymmärryksessä päätökseen, julkaisemme uuden verkkokaupan webhotelliin.

”Mutta mitä sitten?”, kysyi eräs asiakkaamme.

Verkkokaupan ylläpitotoimenpiteet

Jatkokehitys ja ylläpito

Yrityksen verkkokauppa ovat jatkuva kehitysprojekti.

Opastamme sinulle huolellisesti, kuinka voit päivittää WooCommerce-verkkokaupan sisältöjä itse ilman koodausosaamista. Tarjoamme sinulle halutessasi myös kotisivujen ylläpitoa ja päivitystä, jotta voit keskittyä itse olennaisimpaan – oman yritystoimintasi kasvattamiseen.

Meihin saa olla yhteydessä, mikäli kotisivujen päivittäminen tuottaa ongelmia jatkossa tai haluat laajentaa sivuja – esimerkiksi integroimalla ajanvarausjärjestelmän.

Verkkokauppa yritykselle edullisesti

Tuumasta toimeen

Mitä kauemmin aikailet verkkokaupan toteuttamisen kanssa, sitä enemmän jäät kilpailijoistasi jälkeen!

Milloin sitten on paras aika toteuttaa tai uudistaa verkkokauppa yritykselle? Ei sesongin ulkopuolella, ei kesällä, ei kuukauden tai vuoden kuluttua. Ei koskaan muulloin kuin mahdollisimman pian. Mitä aiemmin verkkokauppaprojekti lyödään tulille, sitä nopeammin yrityksesi pääsee nauttimaan sen mukana tulleista hyödyistä!

Nopeiten tavoitat meidät numerosta +358 44 596 4289. Sähköpostitse saat meihin yhteyden osoitteesta [email protected]

Lisää yrityksesi myyntiä tehokkaasti verkkokaupan avulla!

WooCommerce-verkkokaupan hintaesimerkit

Lisätietoa verkkokaupan hintaesimerkeistä

Kertauksena haluamme muistuttaa, että ylläolevat ovat suuntaa antavia esimerkkejä. Jokainen verkkokauppakokonaisuus ja -projekti on aina niin erilainen, että jokaisesta on tehtävä räätälöity tarjous erikseen.

Juuri sinun yrityksesi saattaa tarvita jotain, mitä näissä esimerkeissä ei edes mainittu: logon, logon muokkauksen, konsultaatiota hakukoneoptimoinnissa, uutiskirjeen tilaamisen, livechatin, sosiaalisen median seinät ja jakamiset, yhteydenotto- ja rekrylomakkeita, CRM-järjestelmän, myynnin automatisaatiota Leadfeederin tai Albacrossin avulla…  lista on loputon.

Tästä syystä toivomme, että otat meihin yhteyttä, jotta voimme keskustella sinun yrityksesi tarpeista tarkemmin ja yksityiskohtaisemmin!

Verkkokauppa yritykselle hinta

Mitä muuta verkkokauppa tarvitsee?

WooCommerce-verkkokauppa – kuten perinteiset WordPress-kotisivut – vaativat muutakin kuin pelkän toteutuksen, tuotteet ja ominaisuudet. Nimittäin ilman verkkotunnusta ja webhotellia ei ole verkkokauppaa.

Testaa, kuinka nykyinen yrityksesi verkkokauppa löytyy hakukoneista. Raportissa parannusehdotuksia näkyvyyden lisäämiseksi.

Verkkokaupan verkkotunnus ja webhotelli

Lyhyesti ja ytimekkäästi:

  • Verkkotunnus = osoite, jossa kotisivut tai verkkokauppa sijaitsee.
  • Webhotelli = paikka, jossa kotisivujen tai verkkokaupan sisältö sijaitsee.

Emme ole itse Viestintäviraston virallinen verkkotunnusten välittäjä, emmekä ylläpidä palvelintiloja webhotelleille. Jätetään nämä ammattilaisille!

Verkkokauppa yritykselle

Suosittelemme sinua käyttämään kumppaniamme – Zoneria – verkkotunnuksen ja webhotellin hankinnassa. He ovat Viestintäviraston virallinen verkkotunnusten välittäjä. Ostaessasi heiltä webhotellin, verkkotunnus sisältää samaan pakettiin!

Autamme sinua mielellämme löytämään oikean ja sopivimman webhotelli-paketin Zonerin laajasta valikoimasta – juuri sinun yrityksesi tarpeisiin. Heidän palvelutarjonnasta löytyy varmasti ratkaisu kaiken kokoisille yrityksille ja kaikenlaisiin tarpeisiin – pienestä blogisivustosta maailmanlaajuiseen verkkokauppaan.

Verkkokaupan verkkotunnus ja webhotelli
Verkkokaupan ylläpito

Verkkokaupan ylläpito on elinehto

Haluamme olla kaikessa toiminnassamme täysin rehellisiä ja läpinäkyviä. WordPress – ja näin ollen myös WooCommerce-verkkokauppa – oli tilastojen valossa se julkaisujärjestelmä, johon kohdistui eniten hakkereiden hyökkäyksiä vuonna 2018.

Hakkereita houkuttelee tietenkin se, että WooCommerce on maailman suosituin verkkokauppa-alusta. Muun muassa Lindström, Kekkilä ja iTapsa käyttävät WooCommercea verkkokauppa-alustanaan. Heidän kotisivujensa sisältä jäisi hakkereiden käsiin arvokkaita asiakastietoja.

Lähtökohtaisesti hakkerit kohdistavat hyökkäyksensä kotisivuihin ja verkkokauppoihin, minne sisäänpääsy ei vaadi liikoja ponnisteluja. Tällaisia ovat ne, joiden julkaisujärjestelmää, lisäosia tai teemoja ei ole ajallaan päivitetty.

Ratkaisuna tietoturvaongelmiin tarjoamme kaikille WordPress-kotisivuille ja WooCommerce-verkkokaupoille ennaltaehkäisevää ja jatkuvaa ylläpitopalvelua. Riski hakkeroinnin kohteeksi joutumiselle pienenee huomattavasti.

Usein kysyttyjä kysymyksiä verkkokaupan toteutuksesta

Kuinka kauan verkkokauppaprojekti kestää?

Verkkokauppaprojektin kestoon vaikuttaa sen laajuus, vaatimukset ja yhteistyön sujuvuus. Toivomme, että sinun yrityksesi pitää projektia yhtä tärkeänä kuin me. 

Kun yhteistyön askelmerkit osuvat kohdilleen, niin lopputulos saadaan nopeammin valmiiksi. Yleisesti ottaen projektien kestot ovat vaihdelleet kuuden ja kuudentoista viikon välillä.

Kirjoitatteko te meille tekstit sivustolle?

Mikäli tekstisisällön tuottaminen tuntuu haastavalta, autamme sinua mielellämme. Vaihtoehtoja on kaksi:

  1. Ulkoistat kaiken tekstisisällön tuottamisen meille. Copywriterimme kirjoittaa yrityksellesi tekstiä, joka saa ihmiset ostamaan hiekkaa Saharalla.
  2. Ulkoistat sisällön tuottamisen osittain meille. Teemme avainsanatutkimuksen ja selkeän ohjenuoran, jonka perusteella pääset tekstisisällön tuottamisessa alkuun – ja kunnialla maaliin.

Onko yrityksen verkkokauppaan tulossa useampi kieliversio, mutta et hallitse itse näitä kaikkia kieliä? Ei hätää, me autamme sinua löytämään yrityksellesi sopivan käännöstoimiston.

Miten pyydän tarjouksen?

Voit ottaa meihin yhteyttä joko soittamalla +358 44 596 4829, laittamalla sähköpostia osoitteeseen [email protected] tai täyttämällä yhteydenottolomakkeen.

Tarjousten tekeminen on työlästä. Jotta helpottaisit meidän arkeamme ja saisit mahdollisimman osuvan tarjouksen, pyydämme sinua sisällyttämään pyyntöösi seuraavia asioita:

  1. Perustiedot yrityksestä. Minkälaista liiketoimintaa harjoitatte? Kerro mahdollisimman selkeästi ja avoimesti mitä yrityksesi tekee, kuka tekee ja miten tekee.
  2. Tavoitteet. Mitä tavoitteita uudella yrityksen verkkokaupalla halutaan saavuttaa? Emme tarvitse vastauksia, että miten ne on tarkoitus saavuttaa, koska se on meidän työtämme.
  3. Toiminnallisuudet. Toivomme, että määrittelet tarvittavat toiminnallisuudet niin tarkkaan kuin mahdollista. Näin pystymme tarjoamaan sinulle tarkemman arvion kokonaiskustannuksista.
  4. Sisältö. Minkälaista sisältöä verkkokaupassa on tarkoitus tarjota? Tekstiä, kuvia, videoita, kolmannen osapuolen sisältöä vai näiden lisäksi jotain muuta? Tuotatteko sisällön itse vai haluatko, että me tuotamme sen tai olemme tukena sisällöntuottamisessa?
  5. Aikataulu.
  6. Ylläpito- ja tukipalvelut. Haluamme tietää, kuinka liiketoimintakriittinen verkkokauppa yritykselle on. Arvio jatkokehitystarpeista on tärkeää lisätietoa; jatkuvaa kehitystä vai noin muutaman kerran vuodessa?
  7. Budjetti. Hintahaarukasta tai kattohinnasta voimme arvioida paremmin, onko yrityksesi meidän kohderyhmäämme. Tulemme joka tapauksessa kysymään budjettia heti alkumetreillä, joten tämän tiedon pimittäminen ei ainakaan nopeuta prosessia.

Kaikki edellä mainitut eivät tietenkään ole pakollisia tietoja tarjouspyynnössä. Fakta on kuitenkin se, että mitä tarkemman kuvauksen verkkokauppaprojektista pystyt laatimaan, sitä paremman tarjouksen tulet saamaan.

Jäljellä on enää yksi askel nimittäin tarjouspyynnön laatiminen.

Yritykselläni on verkkokauppa, saako teiltä tukea?

Totta kai! Vaikka emme olisi toteuttaneet yrityksesi WooCommerce-verkkokauppaa, autamme mielellämme sinua. Ota yhteyttä ja kerro meille tilanteesi.

Verkkokauppa yritykselle
Verkkokauppa yritykselle 1

Verkkokauppa osana liiketoimintaasi myyt tuotteita, palveluita, sähköistä sisältöä tai ajanvarauksia tehokkaammin. Schema.org Price -merkintä on WooCommerce-verkkokaupan toteutuksen alkaen-hinta.

Service Type: Verkkokauppa yritykselle

Price: 2500

Currency: EUR

Juuri nyt on oikea aika perustaa
verkkokauppa
yrityksellesi!

Verkkokaupan toteutus on esitelty, mitä seuraavaksi?

Verkkokauppa yritykselle vaiko jotain muuta?

Janoat lisää tietoa digitaalisesta markkinoinnista?

Yleistietämys digitaalisen markkinoinnin mahdollisuuksista ja käytössä olevista nykyaikaisista työkaluista on aina eduksi. Lue Oppimisalueelta vinkkejä, kuinka voit toteuttaa markkinointia verkossa myös itsenäisesti.

Päätös on selvä – tulosta on saatava heti

Kuulemme mielellämme lisää, minkälainen tarve sinulla ja yritykselläsi on verkkokauppaprojektin suhteen. Saat meihin helpoiten yhteyden joko soittamalla numeroon +358 44 596 4289 tai sähköpostitse osoitteesta [email protected]

Testaa, kuinka hyvin yrityksesi verkkokauppa pärjää kilpaijoidesi kauppoihin verrattuna

Pin It on Pinterest