Kotisivut yritykselle tavoitteet edellä
Saat kauttamme kotisivut yritykselle, joiden avulla päihität kilpailijasi! Salamannopeat ja hakukoneoptimoidut WordPress-kotisivut ovat sijoitus yrityksesi tulevaisuuteen. Voit lopettaa etsimisen; hinnat, toteutustavat ja kaikki mitä tarvitset löytyvät täältä.
Testaa, kuinka nykyiset yrityksesi kotisivut löytyvät hakukoneista. Raportissa parannusehdotuksia näkyvyyden lisäämiseksi.
WordPress-kotisivut yritykselle
WordPress on maailman suosituin julkaisujärjestelmä, jota käyttävät niin pienet kuin suuretkin yritykset ympäri maailman. WordPress-julkaisujärjestelmä soveltuu monenlaisiin yrityksen kotisivujen tarpeisiin, kuten verkkokauppa-, kurssi- tai blogialustaksi, yritys- tai työpaikkahakemistoille tai perinteisille yrityssivuille.
Julkaisujärjestelmän käyttäminen on helppoa kuin pyörällä ajaminen. Sisällön lisääminen ja muokkaaminen onnistuu keneltä tahansa ilman koodausosaamista. Hankkiessasi yrityksen kotisivut meiltä saat tietysti aina huolellisen opastuksen julkaisujärjestelmän itsenäiseen käyttämiseen.
Testaa, kuinka nykyiset yrityksesi kotisivut löytyvät hakukoneista. Raportissa parannusehdotuksia näkyvyyden lisäämiseksi.
Responsiiviset kotisivut, joilla tavoitat asiakkaat kaikilla laitteilla
Olipa yrityksesi toimiala lähes mikä tahansa, ihmiset etsivät tänä päivänä eniten tietoa käyttäen mobiililaitteita. Kotisivujen täytyy toimia moitteettomasti älypuhelimilla ja tableteilla, jotta et menetä suurinta osaa asiakkaistasi välittömästi.
Välittömien poistumisien prosenttisi kasvaa huomattavasti, mikäli sivusto ei skaalaudu vierailijan laitteelle sopivaksi. Tämä puolestaan on yksi merkittävä tekijä, minkä perusteella Google ja muut hakukoneet arvioivat sivuja ja päättävät sijoituksen hakutuloksissa mobiililaitteilla.
Me suunnittelemme kotisivut yritykselle aina mobiiliystävällisiksi, jotta saat kaiken mahdollisen hyödyn sivustolla vierailijoista irti.
Hakukoneoptimoidut kotisivut tuovat asiakkaat luoksesi
On olemassa sanonta, että paras paikka piilottaa ruumis on Googlen toinen sivu. Nimittäin vain 5% ihmisistä vierailee Googlen toisella sivulla hakuja tehdessään.
Muistatko itse milloin viimeksi vierailit Googlen toisella hakusivulla?
Niin arvelimmekin. Hakukoneiden pääasiallinen tarkoitus on antaa käyttäjälle paras mahdollinen tulos vastaamaan käytettyä hakutermiä. Mikäli kotisivujen sisältö ei ole paras mahdollinen käytetylle hakutermille, hakukoneet eivät nosta sivuja hakutulosten etusivulle.
Hakukoneoptimointiin vaikuttaa todella monet asiat. Katso tarkemmin täältä, kuinka me voimme toteuttaa hakukoneoptimointia juuri teidän kotisivuillenne.
Konversio-optimoidut kotisivut kääntävät vierailijat maksaviksi asiakkaiksi
Konversio-optimointi kotisivuilla on vähintäänkin yhtä tärkeää kuin hakukoneoptimointi – ellei jopa tärkeämpää!
Konversio-optimointi = tavoitteiden optimointi. Optimoinnilla pyritään saamaan mahdollisimman suuri prosenttiosuus kotisivujen vierailijoista suorittamaan haluttu toiminto. Haluttuja tavoitteita eli konversioita ovat yleisimmin ostotapahtumat, yhteydenotot ja puhelinsoitot.
Suunnittelemme kotisivujen rakenteen, sisällön ja toiminnallisuudet sinun yrityksesi tavoitteet silmällä pitäen. Ilman selkeitä konversioita ja niiden optimointia suurin osa kotisivuilla kävijöistä jää käännyttämättä maksaviksi asiakkaiksi!
Data- ja analytiikkaseuranta takaavat, että suunta on oikea
Asennamme yrityksen kotisivuille aina kaikki Googlen ilmaiset seurantatyökalut käyttöön.
Google Analyticsin avulla pystyt seuraamaan esimerkiksi kävijämääriä, yleisötietoja, istuntojen kestoa, mobiililaitteiden osuutta kävijöistä sekä kymmeniä muita tärkeitä muuttujia.
Yhdistämme Google Analyticsiin hakukonenäkyvyyttä edistävän ilmaisen työkalun, Google Search Consolen. Tämän työkalun avulla näet, mitkä kotisivujesi yksittäisistä sivuista ovat suosituimpia aloitussivuja. Tärkeimpänä ominaisuutena saat näkyville myös hakutermit, joilla kotisivuillesi on eniten vierailijoita saapunut. Hakutermeistä löydät myös muita tehokkaita termejä ja ilmaisuja, joita sivujen sisältöön kannattaisi lisätä.
Edellä mainitut työkalut yhdistämme kotisivuille Google Tag Manager -taginhallintajärjestelmän avulla. Sillä on mahdollista seurata tarkemmin sivustolla vierailijoiden tekemisiä, esimerkiksi puhelinsoittojen tai konversioihin liittyvien painikkeiden painamisien määrää.
Tietoturvalliset kotisivut, jotta elämä olisi helpompaa
Tietoturvalliset kotisivut vähentävät menetettyjä euroja liikevaihdossa. Huolellisesti ja laadukkaasti toteutetut kotisivut toimivat yrityksesi edustajana, joka ei nuku koskaan – paitsi hakkereiden yllättäessä kulman takaa!
Suoritamme yrityksesi kotisivuille aina ennaltaehkäiseviä, tietoturvallisia toimenpiteitä, jotka huomattavasti pienentävät riskiä kotisivujen kaatumiselle.
Asentamassamme tietoturva-lisäosassa on tehokkain palomuuri WordPress-kotisivuille. Lisäksi se estää takuuvarmasti brute force -hyökkäykset, tarkistaa mahdolliset haavoittuvuusongelmat ja raportoi kotisivujen toimivuudesta tasaisin väliajoin.
Tarjoamme myös jatkuvaa kotisivujen ylläpitoa, jolla varmistamme sivujen toimivuuden entistä tehokkaammin ja saat nukkua yösi rauhassa!
Kotisivuilla ratkaiseva merkitys yrityksen menestymiseen
Google, Suomen Yrittäjät ja Vainu.io toteuttivat laajan tutkimuksen, kuinka pk-yritykset käyttävät verkkoa hyväkseen asiakashankinnassa.
Tulokseksi saatiin, että yritykset joilla on kotisivut, kasvavat noin kahdeksan kertaa nopeammin kuin yritykset, joilla ei ole lainkaan sivuja. Kolmasosalta yrityksistä puuttuu kotisivut kokonaan.
Mitä sinun kannattaa tehdä seuraavaksi:
- Älä jää kilpailijoidesi jalkoihin – testaa miten nykyiset kotisivusi toimivat kilpailijoihin verrattuna!
- Vaihtoehtoisesti voit aloittaa yrityksesi verkkonäkyvyyden lisäämisen välittömästi ottamalla meihin yhteyttä.
- Jatka lukemista. Kerromme sinulle lisää toteutuksesta ja kotisivujen hinnoittelusta.
Testaa, kuinka hyvin yrityksesi kotisivut pärjäävät kilpaijoidesi sivuihin verrattuna
Miten laadukkaat kotisivut yritykselle toteutetaan?
Yhteydenotto
Haluamme kuulla pintapuolisesti, minkälainen kotisivuprojekti yritykselläsi on mielessä. Sovimme tapaamisen teidän tai meidän toimistolle, rauhalliseen kahvilaan tai tietokoneiden ääreen Skypen välityksellä.
Voit ottaa meihin yhteyttä soittamalla numeroon +358 44 596 4289, laittamalla sähköpostia osoitteeseen [email protected] tai kuvaamalla tarpeesi yhteydenottolomakkeeseen.
Ensitapaaminen
Tapaamisella käymme läpi kotisivuprojektin vaatimukset, tarpeet, tavoitteet, aikataulun ja mahdolliset tulevat kehitysideat yksityiskohtaisesti läpi. Näiden tietojen pohjalta voimme antaa sinulle arvion projektiin sijoitettavasta summasta.
Tapaamiselle on varattava aikaa tunnista kolmeen tuntiin. Ilman kiirettä varmistamme, että mikään näkökulma projektiin liittyen ei jää huomaamatta.
Tarjous
Saat meiltä aina kirjallisen tarjouksen, joka pitää sisällään eriteltynä kaikki projektiin liittyvät toimenpiteet, niiden toteutustavat sekä hinnat. Projektin luonteesta riippuen voimme tehdä tarjoukseen myös vaihtoehtoisia toteutustapoja, kaikki erikseen hinnoiteltuna tietenkin.
Voit tutustua tarjoukseen rauhassa. Mikäli jokin kohta tarjouksessa jää mietityttämään, vastaamme mielellämme kaikkiin lisäkysymyksiin!
Projektin käynnistyminen
Hyväksyttyäsi tarjouksen aloitamme kotisivuprojektin eteenpäin viemisen. Pidämme sinuun yhteyttä projektin etenemisestä sähköpostilla, puhelimella, Skypellä – mikä sinulle vain parhaiten sopii.
Usean henkilön ollessa aktiivisesti mukana projektissa, käytämme projektinhallintaan Trelloa. Sen avulla voimme unohtaa pitkät sähköpostiketjut, ja voimme nähdä projektin tehtävät, vaiheet ja suoritukset yhdellä silmäyksellä.
Kehitysversio
Rakennamme uudet kotisivut aina väliaikaiselle palvelimelle, josta pääset katsomaan edistymistä ja halutessasi voit syöttää sisältöjä myös itse.
Kotisivuprojektin aikana ilmenneet muutostarpeet ovat helppo toteuttaa kehitysversioon.
Julkaisu
Kun kotisivuprojekti on saatu yhteistyössä- ja ymmärryksessä päätökseen, julkaisemme uudet kotisivut webhotelliin.
”Mutta mitä sitten?”, kysyi eräs asiakkaamme.
Jatkokehitys ja ylläpito
Yrityksen kotisivut ovat jatkuva kehitysprojekti.
Opastamme sinulle huolellisesti, kuinka voit päivittää WordPress-kotisivujen sisältöjä itse ilman koodausosaamista. Tarjoamme sinulle halutessasi myös kotisivujen ylläpitoa ja päivitystä, jotta voit keskittyä itse olennaisimpaan – oman yritystoimintasi kasvattamiseen.
Meihin saa olla yhteydessä, mikäli kotisivujen päivittäminen tuottaa ongelmia jatkossa tai haluat laajentaa sivuja – esimerkiksi integroimalla ajanvarausjärjestelmän.
Tuumasta toimeen
Mitä kauemmin aikailet kotisivujen uudistuksen kanssa, sitä enemmän jäät kilpailijoistasi jälkeen!
Milloin sitten on paras aika toteuttaa tai uudistaa kotisivut yritykselle? Ei sesongin ulkopuolella, ei kesällä, ei kuukauden tai vuoden kuluttua. Ei koskaan muulloin kuin mahdollisimman pian. Mitä aiemmin kotisivuprojekti lyödään tulille, sitä nopeammin yrityksesi pääsee nauttimaan sen mukana tulleista hyödyistä!
Nopeiten tavoitat meidät numerosta +358 44 596 4289. Sähköpostitse saat meihin yhteyden osoitteesta [email protected]
Ohita kilpailijat verkossa tekemällä yhteistyötä meidän kanssamme!
Kotisivut yritykselle – miten hinta muodostuu?
Yrityksen kotisivujen hinta Suomessa vaihtelee rajusti, alkaen 200 eurosta aina 100 000 euroon saakka. Kotisivujen hintaan vaikuttaa sen laajuus, ominaisuudet, ulkoasu, tavoitteet ja merkitys yrityksen liiketoimintaan.
Lähtökohtaisesti tulisi ajatella, että yrityksen kotisivut ovat merkittävin, yksittäinen tekijä luomaan yrityksesi identiteettiä. Kotisivut ovat ainoa kokonaisuus, joka yritykselläsi on mahdollista omistaa täysin. Facebook-, Instagram-, LinkedIn-tilisi ovat loppujen lopuksi aina kyseisten organisaatioiden omistuksessa – ne päättävät yksimielisesti, miten voit vaikuttaa kyseisissä medioissa.
Yrityksen kotisivut tai verkkokauppa ovat toiminnan kulmakivi. Sinne pyrit ajamaan liikennettä hakukoneista, sosiaalisesta mediasta, lehti- ja televisiomainoksista, käyntikorteista, julkisivumainoksista – kaikkialta missä yrityksesi vaikuttaa.
Kotisivujen laajuus vaikuttaa hintaan
Tämä on kaikista yksinkertaisin asia ymmärtää kotisivujen hinnoittelussa. Laajuutta mitataan yleisimmin yksittäisten sivujen, sivupohjien ja sisältömateriaalin määrällä.
Mitä suurempi yritys on kyseessä, yleensä sitä laajemmat kotisivut se tarvitsee, jotta kaikki oleellinen yrityksen liiketoiminta saadaan esitettyä selkeästi. Pienemmän toiminimiyrittäjän palvelukokonaisuuden esittämiseen riittää mahdollisesti vähempi sisältö- ja sivumäärä.
Pienen mökin rakentaminen metsään maksaa murto-osan siitä, mitä suuren kerrostalon ydinkeskustaan – sama pätee täysin kotisivujen tai verkkokaupan rakentamisen kohdalla.
Ominaisuudet maksavat ja sehän on selvää
Jatketaan samalla asuntoteemalla, jotta yrityksen kotisivujen hinnoittelua olisi helpompi ymmärtää.
Pieni mökki keskellä metsää ei välttämättä tarvitse edes perusominaisuuksia, kuten sähköä, juoksevaa vettä tai valokuitulaajakaistaa. Uudessa kerrostalossa ydinkeskustassa nämä hankitaan tietysti oletuksena. Lisäksi kerrostaloon hankitaan hissi, jotta asukkaiden arki olisi helpompaa sekä lasitetut parvekkeet, jotta asunnot olisivat viihtyisämpiä.
Sama kaava on sovellettavissa myös kotisivujen hinnoittelussa – ominaisuudet maksavat. Niillä on tietysti aina tarkoitus tehostaa yrityksen toimintaa verkossa ja sen ulkopuolella, joten lisäominaisuuksia voidaan pitää sijoituksina. Integroitu ajanvarausjärjestelmä kotisivuilla helpottaa yhtä lailla arkea kuin hissi kerrostalossa. Tai automaattinen chatbot kuin lasitettu parveke. Tai verkkomaksupainikkeet kuin valokuitulaajakaista. Tai konversioiden oikeaoppinen seuranta kuin Postin pakettiautomaatti kerrostalon aulassa.
Kotisivujen ulkoasulla on merkitystä
Koska olet lukenut Kotisivut yritykselle -sivuamme tänne saakka, voimme olettaa sinun pitävän sivun ulkoasusta ja sisällöstä – kiitos.
Yksinkertainen ulkoasu toimii monessa tilanteessa tehokkaammin kuin liiallisuuksiin viety trendikkyys. Yksinkertainen ei tarkoita kuitenkaan (ainakaan meillä) nopeasti silaustua kokonaisuutta.
Kotisivujen tai verkkokaupan ulkoasuun on käytettävä aikaa, jotta kokonaisuus olisi mahdollisimman toimiva yrityksen tarpeisiin. Vanha sanonta ”Aika on rahaa” soveltuu hyvin käytettäväksi kotisivujen ulkoasusta puhuttaessa.
Mitä tarkempaan ulkoasua on mietitty, sitä enemmän se yleisesti ottaen maksaa. Ulkoasussa pätee silti sama kuin kotisivujen ominaisuuksissa – se on sijoitus.
Palataan asuntoteemaan. Pienen mökin suunnittelu itse maksaa sinulle vain aikaa. Suuren kerrostalon suunnittelun teettäminen arkkitehtitoimistossa maksaa varmasti myös euroja. Designkerrostalo herättää kuitenkin enemmän mielenkiintoa ja ihastelua, joten asuntosijoittajia on helpompi saada mukaan. Tämä sijoitus maksaa tietenkin itsensä paremmin takaisin.
Tavoitteet ja merkitys yrityksen liiketoimintaan
Yrityksen kotisivuilla tai verkkokaupalla tulisi lähtökohtaisesti olla aina selkeät tavoitteet. Tavoitteet määrittevät pitkälti sen kuinka suuri merkitys yrityksen kotisivuilla on kokonaisliiketoimintaan.
Jos tavoite on mittaluokassa pieni, on hintalappu kotisivujen toteutukselle yleensä pienempi – ja päinvastoin. Pienemmän mittaluokan tavoitteet voivat olla, esimerkiksi asiakkaiden hankkiminen omasta kaupungista kivijalkaliikkeeseen tai verkkokurssien myyminen pienessä markkinaraossa.
Valtakunnallisella tai maailmanlaajuisella markkina-alueella asiakkaiden hankkiminen verkossa on tietysti kalliimpaa. Suuremmalla sijoituksella on mahdollisuus maksaa itsensä tietysti moninkertaisena takaisin.
Tavoite voi olla – ja monesti onkin – päihittää kilpailijat markkinoilla. Tällöin tavoitteiden saavuttamiseen – ja kotisivujen toteutuksen hintaan – vaikuttava tekijä on kilpailun taso ja määrä.
Näiden faktojen valossa voimme todeta, että mitä suurempi merkitys kotisivuilla tai verkkokaupalla on yrityksen liiketoiminnassa, sitä suurempi on hintalappu.
Mutta mitä ne yrityksen kotisivut meidän toteuttamina kustantavat?
Ylläolevat esimerkit ja faktat toimivat pohjustuksena sille, että emme voi antaa sinulle yhtä tiettyä hintaa, yksille kotisivuille tai verkkokaupalle. Jokaiset yrityksen kotisivujen tai verkkokaupan toteutukset ovat erilaisia ja niillä eri tavoitteet sekä merkitykset liiketoimintaan.
Alla olevien, suuntaa antavien esimerkkien avulla voit puntaroida hintoja ja projektien kokonaiskustannuksia. Tarjouksessamme saat aina eriteltynä kaikki yrityksesi kotisivuihin sisältyvät ominaisuudet ja osa-alueet selkeästi hinnoiteltuna.
Testaa, kuinka hyvin yrityksesi kotisivut pärjäävät kilpaijoidesi sivuihin verrattuna
WordPress-kotisivujen hintaesimerkit
Kilo
Pienempi merkitys- WordPress-julkaisujärjestelmä ja koulutus järjestelmään (2h)
- 1-3 sisältösivua, yksi kieliversio
- Yksinkertainen ulkoasu
- Seurantatyökalujen asennus
- Kevyt hakukoneoptimointi
- Konversio-optimointi
- Nopeusoptimointi
Mega
Kotisivuilla on rooli- WordPress-julkaisujärjestelmä ja koulutus järjestelmään (2h)
- 4-9 sisältösivua, kaksi kieliversiota
- Edistynyt ulkoasu
- Seurantatyökalujen asentaminen ja yksinkertaisten konversioiden seuraaminen
- Laajempi hakukoneoptimointi
- Konversio-optimointi
- Nopeusoptimointi
Giga
Kotisivut = yritys- WordPress-julkaisujärjestelmä ja koulutus järjestelmään (3h)
- yli 9 sisältösivua
- Räätälöity ulkoasu
- Seurantatyökalujen asentaminen ja edistyneiden konversioiden seuraaminen
- Täysi hakukoneoptimointi, avainsanatutkimus ja koulutus optimoidun sisällön tekemiseen
- Konversio-optimointi ja A/B-testaus
- Nopeusoptimointi
- Ajanvarausjärjestelmä ja verkkomaksupainikkeet
Lisätietoa kotisivujen hintaesimerkeistä
Juuri sinun yrityksesi saattaa tarvita jotain, mitä näissä esimerkeissä ei edes mainittu: logon, logon muokkauksen, konsultaatiota hakukoneoptimoinnissa, uutiskirjeen tilaamisen, Bokun-integraation, livechatin, sosiaalisen median seinät ja jakamiset, yhteydenotto- ja rekrylomakkeita, CRM-järjestelmän, myynnin automatisaatiota Leadfeederin tai Albacrossin avulla… – lista on loputon.
Tästä syystä toivomme, että otat meihin yhteyttä, jotta voimme keskustella sinun yrityksesi tarpeista tarkemmin ja yksityiskohtaisemmin!
Meidän hinnoittelumme ei kulje käsi kädessä budjettisi kanssa?
Tämä ongelma saattaa tulla eteen, koska sijoitettavalle rahalle olisi muitakin kohteita. Täysin ymmärrettävää, sillä olemme itsekin olleet siinä tilanteessa.
Ongelma ei kuitenkaan ole yhtä paha kuin miltä se aluksi näyttää. Kotisivut tai verkkokauppa yritykselle on mahdollista perustaa myös ilman ulkopuolista tukea, pienemmillä kustannuksilla.
Olemme luoneet sivuillemme Oppimisalueen, jonka sisältö sopii juuri sinulle! Oppimisalueen tarkoitus on toimia alueena, jossa viihtyvät kaikki kotisivuista, verkkokaupoista, hakukoneoptimoinnista ja digitaalisesta markkinoinnista kiinnostuneet – aloittelijasta ammattilaisiin.
Löydät Oppimisalueelta paljon hyödyllistä tietoa kaikesta digitalisaatioon ja erityisesti kotisivuihin liittyvästä. Lupaamme, että myös kokeneille digitaalisen markkinoinnin ammattilaisille löytyy jotain uutta ja kiinnostavaa!
Mitä muuta yrityksen kotisivuille tarvitaan?
WordPress-kotisivut yritykselle vaativat muutakin kuin pelkän toteutuksen ja ominaisuudet – nimittäin verkkotunnuksen ja webhotellin.
Testaa, kuinka nykyiset yrityksesi kotisivut löytyvät hakukoneista. Raportissa parannusehdotuksia näkyvyyden lisäämiseksi.
Kotisivujen verkkotunnus ja webhotelli
Lyhyesti ja ytimekkäästi:
- Verkkotunnus = osoite, jossa kotisivut tai verkkokauppa sijaitsee.
- Webhotelli = paikka, jossa kotisivujen tai verkkokaupan sisältö sijaitsee.
Emme ole itse Viestintäviraston virallinen verkkotunnusten välittäjä, emmekä ylläpidä palvelintiloja webhotelleille. Jätetään nämä ammattilaisille!
Suosittelemme sinua käyttämään kumppaniamme – Zoneria – verkkotunnuksen ja webhotellin hankinnassa. He ovat Viestintäviraston virallinen verkkotunnusten välittäjä. Ostaessasi heiltä webhotellin, verkkotunnus sisältää samaan pakettiin!
Autamme sinua mielellämme löytämään oikean ja sopivimman webhotelli-paketin Zonerin laajasta valikoimasta – juuri sinun yrityksesi tarpeisiin. Heidän palvelutarjonnasta löytyy varmasti ratkaisu kaiken kokoisille yrityksille ja kaikenlaisiin tarpeisiin – pienestä blogisivustosta maailmanlaajuiseen verkkokauppaan.
Kotisivujen ylläpito on elinehto
Haluamme olla kaikessa toiminnassamme täysin rehellisiä ja läpinäkyviä. WordPress oli tilastojen valossa se julkaisujärjestelmä, johon kohdistui eniten hakkereiden hyökkäyksiä vuonna 2018.
Hakkereita houkuttelee tietenkin se, että WordPress on maailman suosituin julkaisujärjestelmä myös yrityssivujen keskuudessa. Muun muassa Tekniikan Maailma, Angry Birds, Kekkilä ja Rinta-Jouppi käyttävät WordPress-julkaisujärjestelmää kotisivuillaan. Heidän kotisivujensa sisältä jäisi hakkereiden käsiin arvokkaita asiakastietoja.
Lähtökohtaisesti hakkerit kohdistavat hyökkäyksensä kotisivuihin, minne sisäänpääsy ei vaadi liikoja ponnisteluja. Tällaisia ovat kotisivut, joiden julkaisujärjestelmää, lisäosia tai teemoja ei ole ajallaan päivitetty.
Ratkaisuna tietoturvaongelmiin tarjoamme kaikille WordPress-kotisivuille ennaltaehkäisevää ja jatkuvaa ylläpitopalvelua. Riski hakkeroinnin kohteeksi joutumiselle pienenee huomattavasti.
Usein kysyttyjä kysymyksiä kotisivujen toteutuksesta
Kuinka kauan kotisivuprojekti kestää?
Kotisivuprojektin kestoon vaikuttaa sen laajuus, vaatimukset ja yhteistyön sujuvuus. Toivomme, että sinun yrityksesi pitää projektia yhtä tärkeänä kuin me.
Kun yhteistyön askelmerkit osuvat kohdilleen, niin lopputulos saadaan nopeammin valmiiksi. Yleisesti ottaen projektien kestot ovat vaihdelleet kolmen ja kuudentoista viikon välillä.
Kirjoitatteko te meille tekstit kotisivuille?
Mikäli tekstisisällön tuottaminen tuntuu haastavalta, autamme sinua mielellämme. Vaihtoehtoja on kaksi:
- Ulkoistat kaiken tekstisisällön tuottamisen meille. Copywriterimme kirjoittaa tekstiä, joka saa ihmiset ostamaan hiekkaa Saharalla.
- Ulkoistat sisällön tuottamisen osittain meille. Teemme avainsanatutkimuksen ja selkeän ohjenuoran, jonka perusteella pääset tekstisisällön tuottamisessa alkuun – ja kunnialla maaliin!
Onko yrityksen kotisivuille tulossa useampi kieliversio, mutta et hallitse itse näitä kaikkia kieliä? Ei hätää, me autamme sinua löytämään yrityksellesi sopivan käännöstoimiston.
Miten pyydän tarjouksen?
Voit ottaa meihin yhteyttä joko soittamalla +358 44 596 4829, laittamalla sähköpostia osoitteeseen [email protected] tai täyttämällä yhteydenottolomakkeen.
Tarjousten tekeminen on työlästä. Jotta helpottaisit meidän arkeamme ja saisit mahdollisimman osuvan tarjouksen, pyydämme sinua sisällyttämään pyyntöösi seuraavia asioita:
- Perustiedot yrityksestä. Minkälaista liiketoimintaa harjoitatte? Kerro mahdollisimman selkeästi ja avoimesti mitä yrityksesi tekee, kuka tekee ja miten tekee.
- Tavoitteet. Mitä tavoitteita uusilla yrityksen kotisivuilla halutaan saavuttaa? Emme tarvitse vastauksia, että miten ne on tarkoitus saavuttaa, koska se on meidän työtämme.
- Toiminnallisuudet. Toivomme, että määrittelet tarvittavat toiminnallisuudet niin tarkkaan kuin mahdollista. Näin pystymme tarjoamaan sinulle tarkemman arvion kokonaiskustannuksista.
- Sisältö. Minkälaista sisältöä kotisivuilla on tarkoitus tarjota? Tekstiä, kuvia, videoita, kolmannen osapuolen sisältöä vai näiden lisäksi jotain muuta? Tuotatteko sisällön itse vai haluatko, että me tuotamme sen tai olemme tukena sisällöntuottamisessa?
- Aikataulu.
- Ylläpito- ja tukipalvelut. Haluamme tietää, kuinka liiketoimintakriittiset kotisivut yritykselle ovat. Arvio jatkokehitystarpeista on tärkeää lisätietoa; jatkuvaa kehitystä vai noin muutaman kerran vuodessa?
- Budjetti. Hintahaarukasta tai kattohinnasta voimme arvioida paremmin, onko yrityksesi meidän kohderyhmäämme. Tulemme joka tapauksessa kysymään budjettia heti alkumetreillä, joten tämän tiedon pimittäminen ei ainakaan nopeuta prosessia.
Kaikki edellä mainitut eivät tietenkään ole pakollisia tietoja tarjouspyynnössä. Fakta on kuitenkin se, että mitä tarkemman kuvauksen kotisivuprojektista pystyt laatimaan, sitä paremman tarjouksen tulet saamaan.
Jäljellä on enää yksi askel: tarjouspyynnön laatiminen.
Yritykselläni on kotisivut, saako teiltä tukea?
Totta kai! Vaikka emme olisi toteuttaneet yrityksesi WordPress-kotisivuja, autamme mielellämme sinua. Ota yhteyttä ja kerro meille tilanteesi.
En halua päivittää sivujani itse, voisitteko te?
Ilman muuta! Vaikka WordPress-julkaisujärjestelmässä sisällön muokkaaminen on helppoa, moni yritys haluaa keskittyä vain ydinosaamiseensa ja jättää kotisivujen muokkauksen ammattilaisille.
Kotisivut yritykselle
Salamannopeat ja hakukoneoptimoidut WordPress-kotisivut ovat sijoitus yrityksesi tulevaisuuteen. Schema.org Price -merkintä on yrityksen kotisivujen toteutuksen alkaen-hinta.
Service Type: Kotisivut yritykselle
Price: 1500
Currency: EUR
kotisivut yrityksellesi!
Sivu loppuu kohta, joten on aika tehdä ratkaisuja
Etsitkö jotain muuta?
- Katso, kuinka toteutamme yrityksellesi perinteisten kotisivujen sijasta verkkokaupan.
- Haluat nähdä toteuttamiamme töitä ennen päätöstä ottaa yhteyttä? Löydät kaikki referenssimme täältä.
- Yritykselläsi on olemassa näyttävät kotisivut, mutta potentiaali jää käyttämättä? Ratkaisemme ongelman hakukoneoptimoinnilla, teknisellä hakukoneoptimoinnilla ja/tai konversio-optimoinnilla.
Janoat lisää tietoa digitaalisesta markkinoinnista?
Yleistietämys digitaalisen markkinoinnin mahdollisuuksista ja käytössä olevista nykyaikaisista työkaluista on aina eduksi. Lue Oppimisalueelta vinkkejä, kuinka voit toteuttaa markkinointia verkossa myös itsenäisesti.
Päätös on selvä – tulosta on saatava heti
Kuulemme mielellämme lisää, minkälainen tarve sinulla ja yritykselläsi on kotisivuprojektin suhteen. Saat meihin helpoiten yhteyden joko soittamalla numeroon +358 44 596 4289 tai sähköpostitse osoitteesta [email protected]levit.fi