Hakukone­optimoinnin hinta on kannattava sijoitus

Hakukoneoptimointi on kustannustehokkain tapa hankkia asiakkaita verkossa yrityksesi kotisivuille tai verkkokauppaan. Hakukoneoptimoinnin hinta maksaa itsensä takaisin yrityksellesi yleensä puolen vuoden sisällä – lisääntyneenä myyntinä ja asiakasvirtana!

Testaa, kuinka nykyiset yrityksesi kotisivut löytyvät hakukoneista. Raportissa parannusehdotuksia näkyvyyden lisäämiseksi.

Mitä hakukoneoptimointi tarkoittaa?

Hakukoneoptimointi (englanniksi SEO = Search Engine Optimization) on osa digitaalista markkinointia, joka keskittyy kotisivujen tai verkkokaupan näkyvyyden kasvattamiseen orgaanisissa (maksuttomissa) hakukoneiden tuloksissa.

Hakukoneoptimointi sisältää sekä tekniset, sisäiset että ulkoiset osa-alueet, joita kaikkia tarvitaan hakukonesijoituksien parantamiseen, kävijäliikenteen kasvattamiseen ja hakukoneiden tietoisuuden lisäämiseen.

Hakukoneoptimointi ei ole vain hakukoneystävällisten sivustojen rakentamista. Kyse on sivustosi parantamisesta myös ihmisille. Me tiedämme, että nämä periaatteet kulkevat käsikädessä!

Tekninen hakukoneoptimointi luo tukevan pohjan optimoinnille

Tekninen hakukoneoptimointi mahdollistaa kotisivujen tai verkkokaupan näkyvyyden kasvattamisen hakukoneissa. Sillä luodaan tukeva pohja sivuston muille hakukoneoptimoinnin toimenpiteille.

Suosittelemme aloittamaan hakukoneoptimoinnin aina tekniseltä puolelta. Teknisen optimoinnin tekemättä jättämistä voidaan verrata esimerkiksi auton korjaamiseen hammaslangalla ja lyijykynällä – onhan se hieman haastavaa ilman oikeita työkaluja!

Löytyykö yrityksesi sisältä jo osaavaa henkilökuntaa sisällöllisen ja ulkoisen hakukoneoptimoinnin tekemiseen, mutta tekninen osaaminen tarvitsee tukea? Suosittelemme tutustumaan tarkemmin, kuinka me voimme pienillä muutoksilla parantaa sivustosi pohjaa teknisellä hakukoneoptimoinnilla.

Mikäli teknisen hakukoneoptimoinnin lisäksi sivustosi tarvitsee osaamista ja tukea myös sisällölliseen ja ulkoiseen optimointiin, ole hyvä ja jatka lukemista.

Hakukoneoptimointi 1
Hakukoneoptimointi 2

Sisällöllinen hakukoneoptimointi on tie onneen

Mitä tulee hakukoneoptimointiin; sisältö on kuningas, piste. Hakukoneoptimointia ei tehdä pelkästään hakukoneille vaan ennen kaikkea ihmisille.

Otsikkona esimerkiksi ”Hakukoneoptimointi tuo asiakkaat ovellesi” toimii paremmin ihmisille kuin ”Hakukoneoptimointi eli SEO (Search Engine Optimization)” – vaikka jälkimmäinen sisältääkin enemmän arvoa itse hakukoneille.

Loppujen lopuksi me ihmiset käytämme hakukoneita, joiden pääasiallinen tarkoitus on löytää vastauksia juuri meidän kysymyksiimme. Siksi hakukoneiden hakutulossivun kärkisijoilta löytyy sivustoja, jotka vastaavat parhaiten ihmisten – ei hakukoneiden – tarpeisiin.

Kotisivujen tai verkkokaupan sisällön optimoinnin ollessa huipussaan on huomattavasti paremmat edellytykset toteuttaa EDELLEEN YHTÄ TÄRKEIMMISTÄ hakukoneoptimoinnin osa-alueista – ulkoista hakukoneoptimointia.

Ulkoinen hakukoneoptimointi vakuuttaa sekä hakukoneet että ihmiset

Ulkoinen hakukoneoptimointi tarkoittaa nimensä mukaisesti kotisivujen tai verkkokaupan ulkopuolella, muilla sivustoilla tehtävää optimointia.

Sivuston ulkopuolisten tekijöiden optimointi edistää hakukoneiden ja käyttäjien käsityksen parantumista sivuston suosiosta, merkityksellisyydestä, luotettavuudesta ja auktoriteetista. Ulkoista hakukoneoptimointia toteutetaan hankkimalla linkityksiä muilta sivustoilta. Linkkiä toiselta sivustolta toiselle voidaan pitää ikään kuin suosituksena, joka todentaa sivuston aitouden ja paikkansapitävyyden.

Tapoja hankkia ulkoisia linkityksiä sivustollesi on monia, kuten sosiaalinen media, vierailijablogit, foorumit, kuva- ja videogalleriasivustot ja hakemistosivustot.

Ulkoisilta sivustoilta saatujen linkkien määrällä on merkitystä, mutta laadulla, luotettavuudella ja merkityksellisyydellä vielä enemmän.

Uskothan sinäkin ennemmin läheistä ystävää, joka suosittelee hankkimaan Prepaid-puhelinliittymän kuin kymmeniä puhelinmyyjiä, jotka tyrkyttävät juuri samaa? Samoin toimivat myös hakukoneet.

Ulkoisten linkkien hankkimisessa ympyrä sulkeutuu. Panostaminen laadukkaaseen sisältöön on ainoa keino saada hyvälaatuisia linkityksiä ulkoisilta sivustoilta ja sosiaalisesta mediasta.

Jatkamalla lukemista kerromme sinulle yhden ilmaisen ja laadukkaan ulkoisen linkin hankkimiskeinon.

Hakukoneoptimointi 3
Tämä on vaihtoehtoinen teksti

Paikallinen hakukoneoptimointi tuo yrityksesi ihmisten lähelle

Suuri osa hakukoneiden hauista tehdään paikkakunta- tai aluekohtaisesti.

Jos tarvitset uuden tuulilasin autoosi, käytät todennäköisesti paikkakuntakohtaisia hakuja, kuten ”autokorjaamo Rovaniemi” tai ”autohuolto Helsinki”. Käyttämällä hakutermejä ”autokorjaamo” tai ”autohuolto” saat hakutulossivulle sivustoja, joilla kerrotaan palveluista yleisellä tasolla. Et varmastikaan halunnut lähteä autoasi Oulusta Vantaalle asti korjaamaan?

Google My Business mahdollistaa paikallisen hakukoneoptimoinnin jopa ilman kotisivuja ja vieläpä ilmaiseksi. Voit lisätä yrityksesi Google My Business -tilille tärkeimmät yhteystiedot ja kuvaukset palveluista sekä sen kaikista tärkeimmän – laadukkaan linkityksen kotisivuillesi!

Palveluita ja palveluntarjoajia paikallisella tasolla etsittäessä Google My Business -tilit tulevat useasti esille ennen varsinaisia kotisivuja. Siitä syystä GMB -tilin optimoiminen paikallisesti toimiville yrityksille on elintärkeää!

Paikallinen hakukoneoptimointi sisältää tietysti myös kotisivujen sisällöllistä optimointia, sekä muiden kuin Googlen tarjoamien kartta- ja hakemistosivustojen optimointia.

63 000+ Google-hakua sekunnissa

%

asiakaskokemuksista alkaa hakukoneiden kautta

%

ei koskaan käy Googlen toisella hakutulossivulla

%

etsii tietoa tuotteesta ennen ostopäätöstä

Miten hakukoneoptimointi kanssamme toteutetaan?

Mielestämme hakukoneoptimointia täytyy yrityksen kotisivuille tai verkkokaupalle toteuttaa asiakaslähtöisesti. Emme nyt tarkoita sinua, vaan juurikin sinun asiakkaitasi – koska heidät haluamme hakukoneoptimoinnilla tavoittaa!

Hakukoneoptimointi 4

Hakukoneoptimoinnin tavoitteet

Hakukoneoptimoinnille on oltava tavoitteet, mitä sen avulla pyritään saavuttamaan. Yleisellä tasolla haluat varmasti lisää kävijöitä kotisivuillesi tai verkkokauppaan.

Me menemme kanssasi pintaa syvemmälle yrityksesi liiketoimintaan, jotta hakukoneoptimointimme saavuttaa tavoitteesi tehokkaammin. Ota yhteyttä niin aloitamme asiakashankinnan yrityksellesi tehostetusti verkossa!

Hakukoneoptimointi 5

Sivuston auditointi

Käymme yrityksesi kotisivut tai verkkokaupan perusteellisesti kohta kohdalta läpi. Auditoimalla kotisivusi saamme paremman käsityksen sen nykytilasta – puutteista, sijoituksista ja kilpailijoista.

Käyttämällä SEO-työkaluja ja teknistä osaamistamme voimme tunnistaa ja priorisoida ne kotisivujesi elementit, jotka tarjoavat eniten hyötyä hakukonenäkyvyydessä.

Hakukoneoptimointi 6

Tavoitteiden seuraaminen

Ennen kuin mitään konkreettisia toimenpiteitä on tehty, asetamme tavoitteiden seuraamista varten tarvittavat mittarit käyttöön.

Tavoitteita on seurattava oikein, jotta sinä ja me voimme todeta, mitä tuloksia hakukoneoptimoinnilla on saavutettu. Tavoitteita seuraamme käyttäen apunamme Google Analyticsia, Search Consolea ja Tag Manageria tapauskohtaisesti.

Hakukoneoptimointi 7

Avainsanatutkimus

Hakukoneoptimoinnin yksi tärkeimmistä vaiheista on huolellisesti tehty avainsanatutkimus niistä termeistä, mitä juuri sinun asiakkaasi käyttävät hakuja tehdessään.

Analysoimme avainsanojen ja -yhdistelmien hakumäärät, kilpailun tason, trendit ja ajankohtaisuuden. Avainsanatutkimuksen avulla saamme selville yrityksesi kasvumahdollisuudet verkossa ja käyttöömme sitä ajatellen tärkeimmät hakutermit.

Hakukoneoptimointi 8

SEO-suunnitelma

Teemme yrityksesi kotisivuja tai verkkokauppaa varten SEO-suunnitelman; miten, mitä ja missä järjestyksessä hakukoneoptimointia tullaan toteuttamaan.

Tämä SEO-suunnitelma on luonnollisesti sinun nähtävissä, jotta tiedät aina mitä kotisivuillasi tai verkkokaupassasi teemme.

Hakukoneoptimointi 9

SEO-toimenpiteet

Auditoinnin, avainsanatutkimuksen ja SEO-suunnitelman pohjalta lähdemme toteuttamaan suunnitelmallista hakukoneoptimointia.

Seuraamme matkan edetessä tekemiämme toimenpiteitä ja niiden vaikutusta hakukonenäkyvyyteen, jotta osaamme reagoida tarvittaessa muutostarpeisiin.

Hakukoneoptimointi 10

Sisällön tuottaminen

Aiemmin tällä sivulla mainitsimme, että mitä tulee hakukoneoptimointiin; sisältö on kuningas.

Tuotamme jatkuvasti uutta, mielenkiintoista sisältöä asiakkaiden sitouttamiseen ja hakukonesijoituksissa menestymiseen.

Hakukoneoptimointi 11

Raportointi ja kehittäminen

Jatkamme yrityksesi kotisivujen tai verkkokaupan suorituskyvyn ja sijoituksien seuraamista, ja niiden mukaan kehitystoimenpiteiden toteuttamista.

Raportoimme sinulle säännöllisesti, mitä olemme sivuillesi tehneet ja minkälaisia tuloksia olemme saavuttaneet!

Ohita kilpailijat hakukoneissa tekemällä yhteistyötä meidän kanssamme!

Hakukoneoptimoinnin hintataulukko

Digitoimistomme toteuttaman hakukoneoptimoinnin hinta on sinulle ja yrityksellesi aina etukäteen tiedossa, joten vältyt ikäviltä yllätyksiltä.

Parasta hakukoneoptimoinnin hinnoittelussa on se, että yrityksesi sijoittama summa saadaan hankittua takaisin yleensä puolessa vuodessa – kasvaneena asiakasvirtana ja myyntinä!

SEO-suunnitelmaSisältää kaikki toimenpiteet, mitä sivustollesi tullaan suorittamaan ja millä aikataululla.
Optimoitavien avainsanojen ja -yhdistelmien määrä10-2020-4040-80Yksilöitävissä
AvainsanatutkimusTutkimuksella selvitetään sinun yrityksesi toimintaan parhaiten soveltuvat avainsanat ja -yhdistelmät. Listaamme parhaiten soveltuvat sekä niiden hakuvolyymit ja vaikeusasteen.Yksilöitävissä
Sivuston auditointiKäymme yksityiskohtaisesti läpi kaikki hakukonenäkyvyyteen vaikuttavat osa-alueet: tekniset, sisäiset ja ulkoiset.Yksilöitävissä
Metaotsikot ja -kuvauksetMuokkaamme sivujen metaotsikot ja -kuvaukset sivukohtaisesti. Käytämme apunamme avainsanatutkimusta. Hyödynnämme konversio-optimoinnin osaamista parantaen hakutulosten klikkausprosenttia.Yksilöitävissä
Sivustokartan luonti ja rekisteröintiSivustokartta auttaa Googlea ja muita hakukoneita löytämään sivustosi kaikki sivut tehokkaammin. Luomme sivustokartan ja rekisteröimme sen Google Search Consoleen.Yksilöitävissä
Robots.txt- ja GoogleBot-optimointiGoogleBot on hakukoneen indeksointirobotti, joka käy läpi verkosta löytyviä sivustoja ja sivuja. Robots.txt-tiedossa määritellään ne sivut, joilla haluamme robotin vierailevan. Optimoimme tiedoston GoogleBottia varten.Yksilöitävissä
Google My Business -tilin optimointiYrityksen Google My Business -tilillä on merkittävä rooli paikallisessa hakukonenäkyvyydessä. Optimoimme tilin, jotta yrityksesi löytyy Googlesta, kun sillä on eniten merkitystä.Yksilöitävissä
Google Datahighlighter -optimointiDatahighlighterilla tuomme esiin kotisivujesi jäsenneltyjä tietoja Googlen hakutulossivulle. Jäsenneltyjen tietojen avulla kotisivut saavat enemmän tilaa hakutulossivulla, jonka ansiosta niiden klikkausprosentti paranee. Yksilöitävissä
Google Analytics -asennus ja konversioseurantaGoogle Analyticsin avulla seuraamme kävijöitä ja heidän liikkeitään sivustolla. Seuraamalla konversioita (tavoitteita) voimme todentaa, onko hakukoneoptimointi ollut kannattavaa vai ei.Yksilöitävissä
Google Tag Manager -asennus ja konversioseurantaTag Managerilla pystymme seuraamaan edistyneempiä konversioita, kuten klikkauksia, latauksia, lomakkeita, videoita ja myyntiä. Yksilöitävissä
Paikallinen hakukoneoptimointiPaikallinen hakukoneoptimointi sisältää niin sisäisiä kuin ulkoisia toimenpiteitä. Pidämme huolen, että sivustosi löytyvät mahdollisimman hyvin niille, jotka ovat sinua lähimpänä.Yksilöitävissä
Schema.org HTML-tunnisteetSchema-merkinnät auttavat hakukoneita (Google, Bing, Yahoo, Yandex) ymmärtämään sivujen sisältöjä paremmin ja esittämään sivuja tehokkaammin hakutulossivuilla. Lisäämme sivuillesi soveltuvat merkinnät ja tunnisteet.Yksilöitävissä
Kuvien ja median optimointiOptimoimme sivustosi kuvat hakukoneille ja ihmisille. Toimenpiteinä kuvakoon pienentäminen ja metatietojen lisääminen auttavat sekä kuvien että sivujen löydettävyydessä ja saavutettavuudessa.Yksilöitävissä
Jatkuva liikenteen ja tavoitteiden raportointiPidämme sinut kuukausittain ajantasalla sivustolla tapahtuvista muutoksista. Raporttimme sisältää tehdyt toimenpiteet, muutokset hakutuloksissa ja tavoitteiden seurannan.Yksilöitävissä
Jatkuva kilpailijaseuranta- ja raportointiPidämme sinut kuukausittain ajantasalla myös sijoittumisesta hakukonetuloksissa kilpailijoitasi vastaan.Yksilöitävissä
Sisäisten linkkien rakenne ja optimointiSivuston sisäisillä linkeillä ja niiden rakenteella on merkitystä hakukoneoptimoinnissa. Teemme tarvittavia muutoksia, jotta sivustosi antaa oikeita signaaleita niin käyttäjille kuin hakukoneille.Yksilöitävissä
Tuplasisällön analysointiHakukoneet eivät tiedä mitä sivua nostaa hakutuloksissa, jos useammalta sivulta löytyy samaa tai samanlaista sisältöä. Analysoimme ja estämme tuplasisällöt hakukoneiden indekseistä.Yksilöitävissä
Toimivuuden ja saavutettavuuden analysointiAnalysoimme sivuston suorituskyvyn, toimivuuden ja saavutettavuuden sekä toteutamme tarvittavat korjaukset.Yksilöitävissä
Jatkuva suhteiden rakentaminen bloggaajien ja webmastereiden kanssaLinkkejä toisilta sivustoilta harvoin saa ilman vaivannäköä. Olemme yhteydessä alallasi toimiviin henkilöihin ja sivustojen ylläpitäjiin saadaksemme linkkejä ja vierailijapostauksia.Yksilöitävissä
Olemassa olevan sisällön kehittäminenOptimoimme jo sivuillasi olevaa sisältöä, jotta se vastaisi mahdollisimman hyvin ihmisten käyttämiä hakutermejä liittyen yrityksesi toimintaan.1 sivu /kk2 sivua /kk4 sivua /kkYksilöitävissä
Uuden sisällön luominenLuomme sivustollesi uutta, hakukoneoptimoitua sisältöä vanhoille sivuille tai luomillemme uusille sivuille. Hakukoneet ja ihmiset pitävät tuoreesta sisällöstä!500 sanaa /kk1500 sanaa/kk3000 sanaa/kkYksilöitävissä
Kampanjan alkuinvestointi, kaksi kuukauttaHakukoneoptimointikampanjan aloittaminen vaatii eniten työtä; kotisivujen perusta on saatava teknisiltä ominaisuuksilta kuntoon sekä konversioseurannat on otettava käyttöön. Alkuinvestointi on kertaluontoinen ja sen aikana ei veloiteta kuukausiveloitusta.3160 €5960 €Kustomoitu
Jatkuva sivuston optimointi, neljä kuukauttaSopimuskausi alkuinvestoinnin jälkeen kestää neljä kuukautta. Veloitus suoritetaan kuukauden välein.790 €1490 €2890 €Pyydä tarjous

Lisätietoa hakukoneoptimoinnin hintaesimerkeistä

Haluamme muistuttaa, että ylläolevat ovat suuntaa antavia esimerkkejä. Jokaisen yrityksen kotisivut tai verkkokauppa vaativat räätälöityjä ratkaisuja parhaan lopputuloksen saavuttamiseksi. Taulukosta saat käsityksen minkälaisesta sijoituksesta hakukoneoptimointityöstä meidän kanssamme on kyse.

Yrityksesi kotisivut tai verkkokauppa voi tarvita esimerkiksi enemmän sisällöllistä hakukoneoptimointia kuin teknistä tai ulkoista. Tämä otetaan tietysti huomioon yksilöidyssä tarjouksessamme.

Tästä syystä toivomme, että otat meihin yhteyttä, jotta voimme keskustella sinun yrityksesi tarpeista tarkemmin ja yksityiskohtaisemmin!

Hakukoneoptimointi 12
Tämä on vaihtoehtoinen teksti

Sisältö kunnossa mutta tekninen hakukoneoptimointi laahaa jäljessä?

Yritykseltäsi löytyy osaavia tekijöitä tuottamaan hakukoneoptimoitua sisältöä, mutta tekninen osaaminen loistaa poissaolollaan? Ongelmaan on olemassa kertaluontoinen ratkaisu; tekninen hakukoneoptimointi.

Tekninen hakukoneoptimointi tarkoittaa sivuston perustan optimoimista siten, että se antaa parhaat eväät sisällölliseen ja ulkoiseen hakukoneoptimointiin. Tiesitkö, että Google on julkaissut tiedoitteen, jossa he vahvistavat sivuston nopeuden olevan yksi hakukonesijoituksia määrittävistä tekijöistä?

Tutustu meidän kertaluontoiseen tekniseen hakukoneoptimointiin ja nosta kotisivusi korkeammalle hakutulossivulla!

Mitä hakukoneoptimoinnilla voidaan saavuttaa?

Hakukoneoptimointi on yksi merkittävimmistä digitaalisen markkinoinnin keinoista, jolla voidaan tavoittaa potentiaalisia asiakkaita, lisätä kävijöitä sivustolla ja ansaita enemmän tulosta.

Tässä muutama syy, miksi näin:

Kohdentaessa sivujen sisältöä ja optimointia yrityksesi kannalta tärkeille hakusanoille ja -yhdistelmille, sivujen sijoitukset hakutulossivulla nousevat. Tärkeitä hakusanoja ja -yhdistelmiä sijoitetaan sivujen sisältöön, metatietoihin, medioihin ja url-osoitteisiin. Sivulla on tällöin parhaat mahdollisuudet sijoittua hakutulossivun kärkipäähän ja tavoittaa potentiaalisia asiakkaita.

Tutkimus osoittaa, että noin 30 prosenttia Googlen hakutulossivulla käyvistä klikkaa ensimmäisenä olevaa sivua.

Hakukoneoptimoinnin hinta

Prosentit eivät kerro konkreettisia lukuja, joten tässä pieni esimerkki.

Hakusanayhdistelmällä ”taksi rovaniemi” tehdään keskimäärin 2400 hakua per kuukausi. Tämä tarkoittaa sitä, että hakutuloksissa ensimmäisenä oleva sivusto saa keskimäärin 720 (2400 × 0,30 = 720) kävijää kyseisellä hakusanayhdistelmällä kuukaudessa.

Vertailuna esimerkiksi kolmentena oleva sivusto saa kyseisellä hakusanayhdistelmällä 240 ja viidentenä oleva 120 kävijää per kuukausi.

Kuvitellaan, että ensimmäisenä, kolmantena ja viidentenä olevien sivustojen konversioprosentti käännyttämään vierailija maksavaksi asiakkaaksi on kaikilla sama 20 prosenttia. Tällöin Rovaniemen alueella ensimmäisenä oleva yrityksen sivusto saa 144, kolmantena oleva 48 ja viidentä oleva 24 asiakasta kuukausittain hakusanayhdistelmällä ”taksi rovaniemi”. Nämä ovat lukuja, jotka ovat suoraan verrannollisia myös yrityksen liikevaihtoon.

Todellisuudessa konversioprosentit harvemmin ovat samoja. Mikäli sivustollasi virtaa jo paljon kävijöitä, jotka eivät kuitenkaan käänny maksaviksi asiakkaiksi, tutustu kuinka me voimme toteuttaa konversio-optimointia.

Testaa, kuinka hyvin yrityksesi kotisivut pärjäävät kilpaijoidesi sivuihin verrattuna

Mitä aiemmin aloitat hakukone­optimoinnin, sitä aiemmin olet huipulla!

Usein kysyttyjä kysymyksiä hakukoneoptimoinnista

Kuinka kauan kestää, että tuloksia saavutetaan?

Hakukoneoptimointi oikein toteutettuna on pitkä, mutta palkitseva prosessi. Yleisimmin ensimmäisiä nähtäviä tuloksia hakutulossijoituksissa ja myynnin kasvussa voidaan odottaa 4-6 kuukauden jälkeen aloittamisesta. 

12 kuukauden jälkeen aloittamisesta tulokset ovat kuitenkin jo huomattavasti parempia kuin kuuden kuukauden jälkeen. Näin ollen hakukoneoptimoinnille on syytä varata budjettia vähintään kuudelle, mutta mielellään 12 kuukaudelle.

Kumpi on tärkeämpää, hakukoneoptimointi vai Google Ads -mainonta?

Kumpi on tärkeämpää, renkaat vai moottori autossa? Molemmat ovat tärkeitä elementtejä, jotta autolla voidaan kulkea tehokkaasti.

Sama vastaus pätee myös hakukoneoptimoinnin ja maksetun Google Ads -mainonnan välillä. Molemmat ovat tärkeitä keinoja yrityksille lisätä näkyvyyttä, kerätä liidejä ja tehostaa myyntiä.

Konkreettiset erot lyhyesti:

  • Hakukoneoptimoinnin tulokset näkyvät hitaammin, mutta kestävät pidempään.
  • Google Ads -mainonnalla tuloksia voidaan saavuttaa jo samana päivänä aloituksesta, mutta ne loppuvat heti, kun lopetat mainostamisen.
Hakukoneoptimoinnin hinta
Hakukoneoptimointi 13

Digitoimistomme toteuttaman hakukoneoptimoinnin hinta on sinulle ja yrityksellesi aina etukäteen tiedossa, joten vältyt ikäviltä yllätyksiltä. Schema.org Price -merkintä on kuukausittain toteutettavan, jatkuvan hakukoneoptimoinnin alkaen-hinta.

Service Type: hakukoneoptimointi

Price: 790

Currency: EUR

Hakukoneoptimoinnin hinta on selvillä

Etsitkö jotain muuta?

  • Katso, kuinka toteutamme yrityksellesi kotisivut tai verkkokaupan.
  • Sivujen sisällöt on kunnossa, mutta tekninen hakukoneoptimointi laahaa jäljessä? Katso täältä, kuinka toteutamme kotisivuillesi tai verkkokauppaan teknistä hakukoneoptimointia.
  • Kävijöitä riittää, mutta kerättyjä liidejä ja maksavia asiakkaita ei? Katso, kuinka toteutamme yrityksesi kotisivuille tehokasta konversio-optimointia.

Janoat lisää tietoa digitaalisesta markkinoinnista?

Yleistietämys digitaalisen markkinoinnin mahdollisuuksista ja käytössä olevista nykyaikaisista työkaluista on aina eduksi. Lue Oppimisalueelta vinkkejä, kuinka voit toteuttaa markkinointia verkossa myös itsenäisesti.

Tulos on selvä – yrityksesi tarvitsee apuamme

Kuulemme mielellämme lisää, minkälainen tarve sinulla ja yritykselläsi on hakukoneoptimoinnin suhteen. Saat meihin helpoiten yhteyden joko soittamalla numeroon +358 44 596 4289 tai sähköpostitse osoitteesta [email protected]

Testaa, kuinka hyvin yrityksesi kotisivut pärjäävät kilpaijoidesi sivuihin verrattuna

Pin It on Pinterest